Wednesday, March 16, 2011

riadah

assalamualaikum :)

alhamdulillah, tercapai jugak hajat hari ni untuk berbasikal. rasa macam dah lama sangat tak naik basikal. dah semalam hujan, hari ni awan gelap gelap sikit. tapi, syukur dengan keizinan Allah, aku dengan ibu berkesempatan jogging + basikal dekat tempat biasaa : putrajaya


di sini aku sertakan short video yang menyatakan misi ibu :P



itu saja untuk di update. mudah mudahan dengan riadah yang aku buat ni boleh dibuat tiap tiap hari supaya kesihatan aku sentiasa terjamin kehebatannya ;) dan semoga misi ibu berjaya. kuruskan badann demi kesihatan akan datang ! HAHA *ibu saya sangat comel :P

6 comments:

nadiahbs said...

auntie sangat comel ! "kuruskan badan" haha

wey, yg benda exercise tu korang bwk jgk ke dr rumah 0.0

fathia azalin said...

huh ? kreatif benar pemikiran awak , nadiah BS

susah tentu bende exercise itu memang sudah tersedia melekat di situ :P

fathia azalin said...
This comment has been removed by the author.
Shima Hishamuddin said...

haha memang comel ! :)

hammatus syabab said...

yaya!!!bestnya!!!kat sni basikal mahal...malas nk bli...da la jalan berbukit2...maybe pnjam basikal landlord je kalo rse nk beriadah...doakan kangah kurus jugak!!haha

fathia azalin said...

baik lahhh.
yaya doakan awak kurus JUGA !
haha :D