Sunday, February 6, 2011

jadi budak besar :)

assalamualaikum :)

wahh hebat kan aku. hari ni langsung tak tido lagi. tak boleh nak tido lagi pun. tak nampak ke? orang dah besar besar ni selalu kurang tido. HAHA

bukan itu yang aku nak cerite hari ni. tapi, aku nak kongsi sikit pengalaman aku :) hari ni nisa dah bertolak pergi terengganu. menggantikan tempat aku di SESTER ? haha. kalau dulu, aku dekat terengganu. sekarang turn dia pula. nanti 18 feb kakngah pula yang pergi jauh dari kite semue kan. hurmm, dah besar besar ni semue nye dah sibuk dengan hal masing masing.

aku teringat dulu masa kecil kecil, kitorang adik beradik memang berlima jaa. buat apa apa pun berlima. makan, tido, main, gaduh, menjahit, sekolah, mandi pun! sekarang, bergilir gilir semue belajar jauh jauh. kadang kadang nak spend time same same untuk kumpul semue sekali AZALIN macam susah sangat. alang pun dah tak selalu dengan kita lagi. kalau tak, die lah gang kita ! HAHA

semue nak buat yang terbaik kan ? korang semua :) walau jauh mana pun kitaa kann, kita tetap kene rapat macam dulu. sekarang dunia dah hebat. dah ada facebook ;D walaupun negeri yang jauh, negara yang berlainan. kita tetap berpijak pada bumi yang satu dan berbumbung kan langit yang satu itu :) sume hebat hebat kan diri yea :) kasi bangga ibu babah ;D



*aku tengah blogging sambil dengar lagu sentimental dekat blog afnas* HAHA

1 comment:

Anonymous said...

Yaya..maksu rindu kat awak..tentu makin itam kan?hehee