Monday, January 3, 2011

bukan sekolah lagi untuk aku :)

3 januari 2011 :) semue orang yang masih bersekolah dah start sekolah semule. jadi, selamat kembali bersekolah especially untuk NiSA :P

lain cerite aku. semue tentang hal hal orang yang dah habis ekolah :P dah tak sekolah lagi. tadi aku ade test KPP untul lesen L untuk memandu. dari semalam study study bende yang sama. jawab soalan2 dalam CD. jawab soalan dalam buku panduan tu. alhamdulillah, aku dah selamat menjawab dengan cop LULUS dekat result aku haha. aku bersuyur sangat lahh :) KAKAK YANG URUS URUS KAN BLA BLA BLA NI BEKENG GILE ! haha

selain menguruskan hal hal PLKN *esok dah nak chow kann* aku dah takda bende lain nak buat. so, aku banyak meluangkan masa dia atas katil. macam biasa begini :P

aku sedang mengisi masa aku dengan tengok movie sajaaa
nanti tak dpt tengok dah en :P

1 comment:

suhi said...

itu, bilik awak ker.
hari tuh sepahh mse sy dtgg...hahaha!!