Friday, December 24, 2010

nabil adnan

nabil yang aku nak cerite ni, nabil yang berjaya memakai jubah ni :P
tapi, aku selalu rase muke nabil atas ngan nabil bawah ni sama
HAHA :D

aku nak cerite pasal die. sebenarnye aku nak mengumpat pasal die sebab die kate die nak jadi macho sekarang. patut lah die dah kurang kelakar sekarang. hampeh lah kau ni nabil. HAHA

dulu die kelakar gile. selalu buat aku gelak dengan semangat nye walaupun lawak die tak semangat mana. die dulu pemalu tapi sekarang dah tak dah. tapi, aku suke die dulu yang pemalu. sebab die tak banyak layan orang lain. alih2 layan aku ngan ade lah beberape orang sebab die terpakse tumpang kereta mak aku untuk sampai rumah die. HAHA. die menyenangkan, selalu jaga hati orang. kiranye die tak pernah lah sakitkan hati aku . aku rasa en, die ni memang dididik dengan bagus ! tahniah kepada mak kau, nabil ! :D paling penting, nabil tak pernah lupa kawan. aku berani kata kau lah kawan yang tak lupe aku walaupun aku dah pindah jauh jauh dari sekolah itu. setiap kali aku balik, kau mesti tegur aku dulu. tau tau je en aku balik ! sampai sekarang, asal borak dengan kau je, ayat wajib keluar "ingat tak dulu...." hurm, kau memang tak pernah lupe kenangan kenangan best yang dulu.

haa wei nabil, bagus lah kau tak lupe aku. tak payah susah2 aku nak langgar kau naik basikal supaya ingatan kau kembali ok :D

No comments: