Thursday, September 9, 2010

bla bla bla

cerita lebat gile gile oleh adik aku sendiri betape best nye restoran saba'. aku membayangkan tempat yang menarik. konon2 arabic punye style lah kan. dah sampai, lahh.. ini ke? ok2 takpe, tunggu makan. sedap2 ! so, boleh tahan r. aku rase kene upgrade lagi :D *sokongan padu*


lepas berbuka, ibu babah borak lagi ngan kwn die dekat situ. kitorang 5 beradik bangun dulu gerak pegi alamanda. jalan2, beli2, dan makan lagi :D takpe2, makan dekat waffle stop je pun :P


aku dah ade " kyohei & busunako "


pegi MPH, lame lepak situ, cari buku. ade beli hadiah untuk hydeel dekat kampung. 3 buku tulisan besar besar beserta gamba yang besar :P comel gile buku tu. ceh, buku kisah nabi lah. kakngah duit banyak. banyak blanja aku ngan baby :P

tolong along beli baju2 dan seluar2 die dekat ESPRIT. lame gile duduk situ. kitorang 4 orang dah jadi macam perunding fesyen die dah. tapi, tak payah pun takpe, idea kitorang sume nye tak bernas dan tak boleh pakai. hak hak !


sampai lah alamanda tu dah gelap, dah nak tutup. barulah kitorang balik :P bawah ni, ade satu gambar koya gile :D

hadoii, muke sume selenge gile :D

2 comments:

Shima Hishamuddin said...

comel gile kyohei ngn busunako. haha
mcm neyo and boseyong ? haha nme dlm cite looking 4 rain god :P

fathia azalin said...

comell kannn?
haihh, tak boleh tahan gile.
comel sangat. haha :D