Friday, September 10, 2010

aidilfitri 2010 :D

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir & batin

korang korang sekalian, family dekat mahupun jauh, sepupu sepapat, saudara mara, visitors, followers, penyinggah2 samaada terang-terangan atau secara senyap, rakan2, sahabat handai, atau sape2 saje yang mengenali diri saya..

selamat hari raya aidilfitri saya ucapkan. maafkan saya jika ada salah silap :P mungkin kata2 saya ade yang menyakitkan hati yang buat kamu semue terasa. atau kata2 saya dalam blog ini ada yang melukakan. perbuatan saya tak semue betul. salah silap harap maaf ye :) aidilfitri, imam solat sunat raya pagi tadi kata, aidilfitri membawa maksud perayaan suci bersih. so, sempena perayaan ini, saya mohon maaf sekali lagi.

sedangkan nabi sentiasa memaafkan umatnya,
apatah lagi kite ni sesame manusia :)


terima kasih

jutaan terima kasih kepada rakan2 yang sanggup menghabiskan kredit menghantar msg2 bermanfaat. juga kepada rakan2 yang tidak jemu tag dekat facebook sana sini :) panggilan yang saya terima juga cukup menteharukan :) *deii, banyak gile msg aku dapat* terima kasih yaa ! :D sorry kalau saya tak balas, itu ade masalah kredit-tak-mengizikan :) ape ape, korang kene sendiri tau, sy mintak maaf nihh :D

semoga bulan ramadhan yang berlalu dapat kita jadikan iktibar dan pengajaran dan hari raya aidilfitri ini dapat memberi manfaat kepada kita semua :) insyaallah, dengan keizinan Allah swt, dapat kita raikan lagi hari yang penuh makna ini pada tahun akan datang :)
sekian :)
fathia azalin

No comments: