Friday, July 16, 2010

minor surgery

aku langkah masuk setapak. jumpe doktor tu lagi. doktor aslan name die. rupe agak boleh tahan. bagus r die. lemah lembut. sejuk hati pesakit dibuatnye. haha. ouh, itu bukan tujuan utama aku ke situ :P kembali kepada niat asal, aku pegi sane sebab appointment semalam. aku masuk dalam satu bilik ni. duduk atas tempat yang disediakan. die tangkap gambar kaki aku dulu. hemmm, ape yang aku nak kata ialah, aku malu arr die tangkap gamba kaki aku! tak pernah2. haha. lepas beberape keping tangkap gambar. die start borak lah dulu kann. hilang rase gementar sikit :P lepas tu operasi baru bermule

injection pertama, perit gile. aku mengerang kesakitan dengan menutup mulut menggunakan due belah tangan yang ada. tak leh tahan lahh! sakit gile. sebab die inject tempat yang aku sakit tu

injection kedue, sakit sakit sakit. memang sakit

injection ketiga, kurang sikit sakitnye

injection keempat, tak sakit. kali ni di inject kat tepi. so, kurang lah sikit.

lepas tu, die start lah buat ape yang patu. tengah2 buat tu, aku rase sakit sangat. so, dapatlah aku injection yang kelima. sakitt gilee! haha

so, cabut kuku sikit, potong ape yang patut dan sekarang jari ibu kaki aku terdapat 2 jahitan :( macam buruk gile je

mase tengah2 dokter tu buat2, darah banyak sangat keluar, aku macam tergelak, doktor tu ingat aku menangis. die tanye aku sakit ke tak sampai berkali kali. haha :D

so, terima kasih doktor :)

No comments: