Monday, March 15, 2010

HK SBP zon timur





sedikit gamba kenang kenangan :)

mase last day sekolah hari tu, budak2 yang nak pegi HK ni sume bersiap nak bertolak ke SBPI temerloh. aku balik rumah dulu. amik flight mlm, hari jumaat baru aku sampai SBPI temerloh. ibu dengan alang hantar aku pergi sane mase jumaat hari tu. sampai2 je, team basketball tengah nak salam2 sebelum nak lawan. so, aku terus sarung pakai jersi dan salam mereka. lepas tu baru lah aku pergi bersiap untuk lawan. aku main second quarter sampai 4th quarter. best lah jugak main. tapi, kami kalah tipis :P aku main satu perlwanan je. satu lagi tak main pun. basketball lelaki pun kalah jugak. tapi, kitorang dah main dengan bersungguh sungguh :) kirenye, macam perlawanan yang best lahh.

debate pulak berjalan dengan lancar sekali. ade sekali menang. asmira dapat 2 kali best speaker manakala azmi hanye dapat sekali. ini bermakne, azmi telah ditewaskan! tahniah asmira! haha :P

bahas, fayadah dapat best speaker. dorang pun ade menang sekali jugak. so, kirenye, sekolah kitorang banyak kalah dan tiada apa lagi yang kami boleh buat dekat situ. so, kami balik awal :P

siang tadi ibu amik dekat sbpi temerloh. shima tumpang balik rumah. die lepak rumah aku dulu sebelum balik rumah die. so, itu saja :)

No comments: