Thursday, January 14, 2010

bunyi cengkerik dan katak

sekarang aku sedang menatap komputer dekat cc ni sambil membuat homework dekat patio nih. selambe je kan on je ym sambil buat homework bak kate shima dah macam dekat rumah dah :P haha. ye lah, sekolah sunyi gile. bosan sangat. ramai yang balik minggu ni. so, memang kesikitan die sangat mengWOWkan aku. haha. laki ade ade brape kerat je. aku rase kat skolah ni tinggal aku shima syaza, dina ngan sara je sebabnye kitorang je yang bercakap. dan ade lah jugak fikri, yusuf dengan alif duduk study kat depan ni.

kesunyian ni memang susah nak rase. try lah korang jangan balik tym cuti sekolah. wah, memang pressure betul. macam aku nii. ahha. petang tadi, bile sume orang balik je. aku, dina and sara pun cepat2 pegi mintak tande tangan cikgu rozazat untuk outing. heh, nasib lah lepas. so, kitorang naik skali coaster gi station bus. bajet konon2 nak balik same. ye lah, sedih bebenor rasenye. so, kitorang jalan2 dekat mydin. sronok jugak lah. sampai je dekat skolah en, mmg sunyi betul lah. haha. petang main basketball. lee datang. agak dasyat jugak kene dera hari ni. tapi, best best :D smayang maghrib tadi pun selambe je aku pakai t-shirt pegi surau. heh, power lah, takde pengawas nak tulis name aku :P ciow.. nanti nanti cerite lagi. anyway, homework banyak banyak banyak sangat sangat! semue subject pun ade. dah lah tiap satu tu sangat banyak2! addmath saja dah beratus2 soalan. aku buat satu soalan je dah berminit2 habisnye! ahha

No comments: