Sunday, December 6, 2009

nisaee , i miss you

assalamualaikum..

nisa dah start pegi kem hafazan tahfiz siang tadi. die pergi berjihad selama seminggu. aku teman ibu pegi hantar die dekat rawang. sekarang rumah rase sunyi tanpa die. walaupun die kurang bercakap dekat rumah, tapi, aku tetap dapat rase kesunyian tu :P

aku nak pegi jugak! tapi, aku kene tuition. malangnye, tuition pun masih belum pasti on ke off. sampai aku pun dah rase menyampah lagi nak tunggu. parents aku dah tanye2. rase susah hati je :( aku ok je nak tuition dengan kakngah. tp, macam mane nak mule? rase segan jee.. ahha. even, nisa skali pun, die akan segan jugak :P

mesti pelik sebab ape aku panggil baby as nisa dlm entry kali ni.
sebabnye, ade sorang kwn aku ni tanye aku :
adek aku yang panggil baby tu, umur die berape
HAHA!

No comments: