Monday, December 14, 2009

kurus

aku rase kelakar sebenarnye tengok mak aku ngan kakak aku nih haa.... sebabnye, kebanyakan kata2 yang keluar dari mulut dorang mesti pasal diet, kurus, lemak, makan dan london. ahha. sampai aku pun turut terjebak. program boikot ayam sesungguhnye, membuatkan ramai jugak orang dalam rumah ni turut merane. last2, ade satu hari tu ibu beli ayam sikit buat jejaka2 di rumah :P setiap hari kakak aku ajak berjogging. sungguh semangat sekali mereka berdue :P berat badan menjadi tumpuan :P hehe. nway, berat aku tambah lagi _kg :P haha! aku rase mcm program diet umah aku ni mcm tak memberi keputusan yang memberansangkan untuk aku. kakngah sepanjang mase menjalankan aktiviti excercisenye.

so, tadi ibu baru balik dari ______. kakngah pulak tengah excercise depan cermin dan aku sedang buat bende nih laa.. ibu terus masuk bilik aku ni dan cakap berat ibu takde perubahan. orang london tu macam bengang je sebab berat ibu tak turun2. ahha. pastu, ibu tunjuk kertas yang orang london tu kasi. tu kertas untuk menu terbaru. nayelah lepas ni terpakse ikut menu diet ibu :P INI SEMAKIN PARAH! ahha. makan telur dengan buah buahan saja untuk seminggu. ohhhh nooo! so not me :P

No comments: