Monday, December 14, 2009

i feel like ass , part 2

sekarang tengah petang yang sunyi. hmwrk yang dari tadi aku sedaye upaya buat masih baper page je. hampeh betul. hurmm, lembap betul. orang dalam rumah ni tibe2 kurang bercakap. kakngah dah pegi bace novel die. so, sunyi sajaa..ye r, agak melayan perasaan aku sekarang ni. nak buat karangan, slalunye tym2 macam ni banyak idea :P tapi, aku rase tak mampu untuk perkataan2 yang banyak. so, mari aku fikirkan ayat2 yang boleh dipatah patahkan untuk menjadi sajak.

bile?
kenape?
mengapa begini?
penat soalan2 ini berlegar legar di fikiran

ku tunggu jawapan
namun,
tiada sebarang balasan

semua ini kubisikkan sendiri.
tiada siapa yang mendengar.
aku suka begini.
namun,
puaskah?

i hope for nothing
aku tiada kepuasan yang cukup
tidak ada yang mampu memenuhi kepuasan aku

tapi,
aku mahu satu
jawapan bagi soalan aku.
sungguhpun,
aku tahu kau tak akan ada jawapannye
ini kerana soalanku macam tak lengkap sajee :P

hemmm... cukuplah! aku rase macam merepek je.. haha! klako je! aku ni mmg sangat terpesong dari bidang seseni ini! haha

weiii, petang yang suram (jujur) mungkin kerana aku sedang siapkan folio biology

No comments: