Thursday, December 10, 2009

hari semalam :)

tunggu nabil dengan mashitah lame gile semalam. perancangan berjogging berkobar kobar! tapi, due2 pun tak bangun tido. haishhh, dasyat btul. aku dengan ee dan tunggu lame dekat playground nasi lemak yang mashitah cakap tu. tapi, nabil dengan mashitah tak muncul2. bile call nabil, ceh! baru bangun mamat ni. bile nabil dah sampai, mashitah tak de. bak kate nabil tak de pulak pak guard die nampak budak perempuan. mengikut perjanjian, mashitah akan tunggu nabil kat pak guard tu laa.. so, nabil ajak kitorang berjalan pulak pegi rumah mashitah.. sangat jauhhhh gile!

dekat rumah mashitah, assalamuaikum kitorang tidak terbalas. macam2 andaian yang kitorang buat :P so, aku baling batu kat tingkap bilik tido beliau. tapi, da kalau tido mati, macam ni la jadinye.. tindakan aku yang berisiko tinggi tu tak berjaya jugak.

so, aku buat lagi satu tindakan yang lebih berisiko tinggi dan mencabar :

aku panjat pagar rumah die, pintu macam berkunci, aku pegi dekat sliding door. hehe. tak berkunci, aku masuk tanpa ragu2. bile naik tingkat atas, nampak muss tengah tido. die tido menghadap tangge, kirenye menghadap aku la. tambahan pula, dengan matenye yang tido ala2 tak tido. sebab mate die terbukak je aku tengok. aku rase agak ragu2. jadinye, aku turun balik n pegi dekat fathi and nabil. second tym, aku nekad aku nak naik jugak. aku pun naik terus menuju ke bilik mashitah. aku kejut die dengan sekali tolakan lembut beserta 'woi/wei'.haa.. macam tu la. baru lah die sedar dari tido :P

nabil kate, die tak percaye dengan ape yang aku buat. mashitah kate pulak, nasib baik alarm tak bunyi. so, aku pun kire rase nasib baik jugak la. tak dapat aku bayangkan macam mane kalau2 alarm die bunyi. ishhh, malu gile! HAHA

kitorang jogging jauh gile, terutama aku ngan fathi laa. sampai mcd kitorang stop dan lepak2 merasa air-cond. nak makan, *not enough money :P so, makan dekat restoran teh O beng 70sen. roti canai die sedap gile kutt! lame gile lepak situ. cite2 dengan dorang kisah lame2 :P

bile balik tu, mashitah ikut datang rumah aku. kitorang tido sampai 6.30. malam ikut ibu pegi tahlil untuk baby ustazah norkamilah :) the end secara ringkasnya.

No comments: