Tuesday, December 8, 2009

bab* jogging juga?

assalamualaikum

jogging semalam rase berpeluh gile. bagus! aku jogging dekat bukit jalil semalam. same ibu and kakngah. hurm, ape yang aku nak kate di sini, bukit jalil tidak selamat untuk berjogging. mengikut pengalaman.....

aku dengan ibu penat sgt nak naik tangge yang banyak2 tu, kitorang jogging la ikut liku likuan pusing pusingan, sedang berjogging..

saya : bu, ape tu bu? besarnye..
ibu : ape?
saya : tu.. yang besar tu. besar mcm harimau.
ibu : hah? mane?
saya : tu laaa.. macam badak.
ibu : ibu tak dpt nampak lagi.. monyet kut
saya : tak lah. besar sangat! takkan tak nampak kut?

nampaknye, sampai kesudah mak aku tak nampak. tibee2...

saya : hahhhh.. tu bu, ramai2 tengah melintas!
ibu : ehehh! babi

yee, sangat dasyat, aku tak sangka sekawan bab* hutan pun berjogging dekat situ :P tp, memang sangat terkejut la. die berlari lari. ramai pulak tu. aku ngan ibu rase takut sangat. sebenarnye, banyak lagi perbualan aku ngan ibu mase tu. cume ade r cut2 sikit. sebab nak tunggu mak aku nampak haiwan tu, sangat lame. kirenye, mak aku lebih banyak mengeluarkan kata2 "mane?" dan "ape die?" HAHA :D

sememangnye, dasyat jugak r.. banyak sangat monyet bergayutan tahu tak. bunyi mcm menyeramkan je. peluh takut saje boleh membuang 1kg lemak! ahha. rase takut macam menghantui diri aku ouh. sebab siang tadi aku mimpi mak aku kasi batang ape ntah dekat monyet bertempatkan bukit jalil Xp

tapi, aku rase jogging smalam macam tak berbaloi, sebab balik dari jogging semalam kitorang singgah tepi jalan, minum cendol and pekena rojak xP (mahsyuk betul)

2 comments:

Shima Hishamuddin said...

haha len kli klau nmpk kem slm eh haha

muzil said...

bab* pun nk kurus la..
haha..
sbb tu die joging..
die xde duit nk beli jus pelangsing badan..haha