Friday, June 12, 2009

haduihh

aku bosan la. sudah jam pukul 4 pagi. mate masih segar bugar! tinggal nabil tak tido lagi. kate aku makan satay 47 batang! banyak tuh! die sudah mahu tido! mengapa begini? aku tidah boleh melelapkan mata. adakah mungkin kerana homework aku yang bertimbun-timbun macam gunung everest tu tak kesiapan lagi? or, tak pun pasal power point agame tak siap lagi? risau risau dan risau! weihhhh.. malas la aku mahu meng'lendkan diri untuk buwat kerje sekolah. OH TIDAK!!! mengikut calculator sebelah aku nih lebih kurang 33 jam je lagi aku nak balik asrama. tidak mahu la.. haiyoo! nak tido!! tapi tak ngantok. haa! tak pun aku risau pasal result exam kut :P sah sah kantoi! lapar la........ jangan makan fathia. tahan nafsu makan :P masalah berat badan sekarang telah menimbulkan persoalan orang sekeliling dan juga menimbulkan banyak jerawat.. ayoyo! tension kenaikan berat badan menyumbang kearah kelahiran jerawat :P kan best kalau aku slim mcm ubai, tinggi mcm zaf, putih mcm fariza! (oppss! alhamdullilah, aku tak serba kekurangan) tak de lah, siang tadi naik skali kete ngan ubai, baru lah aku sedar dengan ke'slim'an die, mcm slim river! wah! dan aku sudah tau rahsie di sebalik slim die tu. menurut penceritaan mashitah othman, die hanya makan roti setiap hari dan hanya kadang2 je die makan nasi. patut la....... patut la mak die kasi RM4 je untuk makan :P dan dengan duwit RM4 tu cukup beli roti 2 buku. menurut dijah pulak, die makan nasik dan air suam sahaja! saya KAGUM! kagum dengan diri saya sendiri, kerana kat asrama aku pun makan nasi ngan air suam! bye, aku nak buwat homework. macam bazir masa je tulis2 pasal ubai dan gaya pemakanannye! aku nak kurus macam ali lah ;)

No comments: