Monday, February 9, 2009

selamat jalan :((

okay, aku mahu cerita about yesterday sampaiiiiii sekarang!

here we go, semalam, babah dengan secare mengejut kate die mahu bertolak pegi terengganu hari ni jugak( ahad) then, aku rase terkejut pluss rase waaa! x mahunye! da la aku belum packing2. so, aku packing ari tu jugak! dengan rase nak x nak nye. i dont know y, im too busy with my feeling. huh? didnt talk to anybody much. then, ibu ask me " nape awk mcm x excited je nak pegi?" so, mase aku lebih rela membisu! then, ibu bersuare lg "nanti lame2 kat sane, ok lahh" pastu, aku terus blah bukan maksud aku untuk kekurangan ajaran. tp, aku mcm blurr pluss aku rase mcm x mahu nak pegi! ok2, pastu, aku kuar dengan ibu nak beli sport shoe. then, dpt panggilan dr mashitah, die suruh datang rumah die. nak bagi surat? ngape je la(jangan pandang blakang's style) :P babah pun suruh singgah rumah mashitah dulu..

so, sebelum bertolak ke terengganu, aku singgah rumah mashitah, die keluar bersame konco2nye. bukan setakat fatimah ngan nabila je yg kuar, dengan dijah, qaish, ngan mak mashitah pun kuar! ahha then, kitorang cakap2 dan die kasi aku surat(macam sijil yg digulung!) tym tu, aku termengalir air mate, so, aku malas nak sedih2 aku cepat2 mengundurkan diri.. pulang!

lps tu, aku bace surat die.... aku nanges teresak esak da x cover2 lg. aku meraung dan sungguh memalukan sampai satu family aku bace karangan die yg sampai 3 pg tu. ahah baby n maksu nanges!! aku x tau nape dorang nanges? karangan tu btul2 buleh dapat A1 psl berjaye menyakinkan org utk menangis :P ahah.. mate aku bengkak dan berangkat ke terrengganu tepat pukul 11.11 malam. dan tidak lupe kepade semue org yg msg aku, mengucapkan selamat jalan. begitu ramai, aku sgt terharu..terima kasih :) dalam kereta, busy msg-ing sumone. not sumone actually, ramai jugak la. pastu, sempat tido sekejap dan teman babah drive. kitorang cite2 panjang :P so, sampai kat terengganu pada pukul 3.19 pagi. tp, sampai kat kuala terengganu ( hotel) pukul 5 pagi td. duduk kat apartment tepi pantai , name die Sumai. 2 km dr sekolah aku :P EE x ikut. so sad :((

1 comment:

Anonymous said...

Babah just came back from Golf Malaysia Open. Reaching home feel lonely coz your siblings went out to the cinema with alang. While resting with ibu suddenly we remember you so we visit your blog and make us missing you. We were proud of you and start recalling memories about you since your childhood. sooo sweet :D . we're impatient to see you . we LOVE you so much ! take care , study smart n be strong plus stay beautiful . haha !

sincerely ,
ibu , babah n siblings <3