Friday, February 6, 2009

my last week at SEMESTI

ntah kenape arini aku blogging petang2 cenggini. maybe, sadap kut blogging sambil makan kopok. ahha.. da seminggu aku x update blog, kerane aku busy dengan sekolah.. dan aku rase macam tak ade mood sangat :))

monday
berbaju kemeje, disertekan pula blazer. aku naik ke atas pentas sebagai EXCO pengawas. majlis penyampaian watikah perlantikan pengawas berjalan dengan lancar. seperti biase aku yang datang lambat.. dan ari ini sangat lambat! ahah..ok2 arini aku sronok sangat pasal time biologi, kitorang buwat eksperimen. dan kami berjaye! ahha. aku buleh nampak nucleus yang menggelikan :P

tuesday
x ade ape yang berlaku sangat. aku happy gitu2 je. banyak cerite pasal asrama coz sya dapat mrsm. congratz to her :))

wednesday
hari ni aku bawak kemere pegi sekolah. mashi pegang kamere tu dan tangkap gamba x habis2. banyak gile gamba candid! kelakar bile tgk2 balik. macam gile sket arini. kecoh2! kitorang nyanyi bagaikan org yang x tentu arah lagi. ahha. petang ade KRS. hari terakhir krs aku kat SEMESTI. ouhh..sayangnye krs ni ! krs habis awal.then, kitorang duduk kat tengah2 dataran semesti tu. haaa.. time ni sya nak tangkap gamba sume. aku rase sedih sgt. ntah x tau nape. dengan anginnye yg bertiup sepoi2 bahasa.. dengan susana yg bising. pertahanan awam nyanyi lagu.bunyi org kawad2 laa..haishh.. maybe, nanti aku mesti rindu suasane ni.. :P ok, air mate aku mengalir laju beberape kali. khatty n cikin prasan then, dorang cakap2 ngan aku. sayang dorang :))

thursday
aku x datang sekolah, malah aku ngan alang pegi IOI dan Giant. bersilih ganti, x tau kenape kitorang begitu. ahhaha. tym dekat IOI, aku seperti biase la kan singgah kat MINI TOONS, fav place. ahha..then, situ ade ckp, beli barang RM50 n above, dpt membership card. then, aku tringin sangat! aku nak gile2 card tu. ahaha. so, aku telah memborong sedikit barang kat mini toons tu.. aku nampak puppet.haha cumel gile! die kate, buy 2,get free 1... aku pun beli la! alang amek 1. aku amek due. so, 1 tu aku buwat keputusan untuk kasi sama pahri :P ok2 balik dr sane, ibu amek aku dan kitorang pegi sekolah. aku dengan pakai jeans nye masuk dlm skolah.haha nampak pahri tendang bola hampir2 mahu sampai kantin.wah, hebat! :P (bodo2 je)

friday [ my last day :( ]
hari ni, aku datang sekolah memang aku rase tak best. belajar pun da tak fokus. aku asyek fikir "hari ni last day aku kat SEMESTi".. dari pagi memang aku rase agak x mahu cakap, tp,aku kene jugak cakap,pasal aku perlukan bantuan fariza ttg oral test aku tu.. then, time rehat, aku dengan sya jumpe Pn Zalina. kesian die sangat! die sakit. die nampak x bermaye. die nampak lemah gile. die cakap pun slow je. aku salam n peluk die, haaa.. sekali lagi, air mate kasih ini mengalir. ahah.. masuk kelas je, aku rase sedih pluss tahan nanges, aku hanye tgk sya nanges. then, time physic, kitorang masuk lab. time2 cikgu tengah ajar tu, hazman ketuk pintu dan panggil aku dengan syaa. aku kuar je, khatty, man, merul n caleo ade kat situ, khatty kasi aku kertas hijau. kat kertas tu, dorang sume tulis2 wish untuk aku. aku peluk khatty dan masuk lab semula. aku bace kertas tu, pastu, aku da start nanges yang aku da x buleh tahan dah. ahha.. selame lame aku tahan, akhirnye, aku nanges jugak :P shitah pujuk aku :)

pulang time!!
keluar dr lab, sumorang ckp bye bye. sara nanges. then, secare laju, aku terfikir,nanti mesti aku rindu dekat cengal punye. then, jumpe pahri, seperti yg kami rancang semalam. ahha.. mmg mengikut plan! aku kasi die puppet tu. ahah.. dan byk lagi ape yg kitorang cakap dan terpakse dirahsiekan. haha.

__________________________________________

aku akan rindu seksyen 3 sgt2! coz, sekolah ni best gile. dengan org di sekeliling yang buwat aku happy hari2. dengan struktur bangunannye yg menyenangkan!



No comments: