Saturday, December 27, 2008

kekampungan

agak agak kalau aku terus tinggal kat kampung aku ni, aku buleh mati kelaparan :DD makan bile tengah hari, mlm dan breakfast adalah time time yg paling menggumbirakan! haha psl kalu time laen sah sah aku da x dpt nak makan. mase mlm aku lapar sgt, aku tgk2 kat dapur, x de bende, kosong. yg ade, ayam goreng kecik je 2 ketul. haha aku terfikir, mungkin ini mmg takdirku, duduk di kampung beberape hari.. ye r, aku kan nak diet! taw x, aku asyek saket perut je, aku siap berkongsi nikmat kentut aku bersame dgn org tersayang *baby. haha :P so, ari ni, aku suruh maksu beli roti, milo same biskut. alang bayar. meggi skali. tym lps maghrib mcm tu, makan meggi. pastu, makan nasi. da mlm2 sket tu, aku makan roti bakar taruk planta+gule, ngan biskut celup teh. haha. ptg td, aku ngan nenek telah bekerje same mengait buah jambu. bemesre ngan kerengge yg besar gile. sakit taw x! ahah kitorang makan ngan enaknye. atuk ngan nenek ckp aku kuat makan. x pelah, aku diam je arh. :P

pg td, hari yg membanggekan. aku buwat first timenye, bwk motor yg skuter tu.. sorang2! ahha.x sangke aku. tp, bese la first time bwk sorang2 tanpa bantuan, aku agak takut. haha, skejap je pun, 2 round je. ahha

sepanjang kat kampung jugak, aku susah nak tido mlm. kali ni bukan psl nyamuk. aku da hapuskan nyamuk2 nakal tu sume! ahha. aku asyik pikir result aku je. then, esk nye bile pg aku da x bgn2! ahha. kdg2 aku rase nak nanges psl aku termiss smayang subuh. teruk btul aku nih.

ttg result PMR.. haa.. jgn ckp la. rase mcm nak pecah kepale otak aku ni berfikir.. x taw nape hati aku rase kuat sgt yg aku dpt 5A.. honestly, i hope i will get better than that. bukan la, aku nak ckp "x kan dpt 5A je" cume, aku da usahe, aku x nak la usahe aku tu,koman2 5A je. so, selalu lah aku berdoa :P kalaw x dpt staright A's pun, maybe aku x kisah sgt. da xde rezeki. at least, i da try my best dah :DD

haaa!!! aku nak ckp ni, sepanjang aku kat kampung, aku pakai seluar pendek turun temurun dr mak aku dan adek bradiknye. sluar tu dibuwat oleh nenek aku dr kaen2 perca. haha. mmg agak kelakar seluar itu, tp, cumel! pelbagai corak,warna dan selesa di pakai. naek moto pun ku rase angin! haha! sangat tidak senunuh.

No comments: