Sunday, December 28, 2008

afdhalludin

td, ibu suruh maksu tolong amek kakngah balik kerje. so, aku ikut. tym kat sane, mak teh blanje kakngah makan, then, kitorang pun die nak blanje skali. ape lg makan r kan tanpe segan dan silu. laaa.. makteh je pun. x lame tu, tym tgh duduk2, maksu ckp kat aku "yaa, tu afdhal ke??mcm je?" aku pun tgk la kan, mmg btul pun tu afdhal ngan bapak die kut. da dekat so, aku tegur la.

yaya : oit
bapak die : oit? (duhh, kantoi pluss malu gile!! lupe assalamualaikum lor!) :P
afdhal : eyh?

haa, camtu r aku tegur die, mmg x beradab sket. tp, x pe la. lupekan saje bende yg da berlaku td, haha. aku x brape ingat sgt ape ayat2 manis die kat aku. haha. tp, aku x de la sampai lupe ape yg die ckp.. die ade tanye aku, "adek bradek kau mane?" then, aku pun jwb la "adek bradek ke adek?" ahha.. pastu, dei buwat muke malu ngade2 die, aku pun jwb r yg adek bradek aku x de, yg ade kakak aku ngan maksu. pastu, die suh kim salam kat baby. gedik sungguh. haha, aku ok je la kan. then, aku blah! afdhal makan kat jauh sket2. x makan kut. die beli makanan je :P

No comments: