Thursday, November 27, 2008

sausege telor!

rupe sausege telor!!(agak x menyelerekan tp sedap!)

lapar gile td...so,aku ajak baby pegi makan..die x mau..x aci owh!!.slalu kalw die lapar,aku teman je..tp,kali nyh..bile aku lapr..die x nak teman...so,aku pakse n kerah jugak die utk teman aku..akhernye!!aku bejaye..haha...kitorang pown turun la bawah...amek hot dog dan potong2!tetaw la aku ni..kalaw masak lemah sket..hahah...lps da potong,api pown da ready dgn kepanasan yg membare bare..aku pown masokkan hot dog tu..then,minyak tu dgn x tentu psl nye meletup2 dgn kebisingan yg x bleh blah..adek aku plak pegi jerit2..mcm x btol je..haha.....bile da hampir masak..aku dgn sambel lewanye pecahkan 2 biji telor n masokkan dlm kuali hot dog tu...gaul2 jadi la sausege telor! hihii..boleh tahan jugak aku nyh!

No comments: