Thursday, November 27, 2008

budak ganu!

aku on friendster..tibe2 sorang mamat yg bername henry berserta picture therry henry(cane nak eje) telah mengADD aku...then,die comment aku ckp thanx utk makan tengah ary aritu...owh..rupe2nye,anak kawan ibu yg dtg aritu...bajet je henry..haha..pastu..mak aku suh add ym die..aku pown add la kan...tibe2 die tegur aku..aku x taw nak membahasekan diri aku ape...aku sejap ckp "aku,ko,sy,awk dan kamu"..haha..malu gile!kalaw ikowt mak aku lg laa..die suruh aku ckp "mu" psl die org t'ganu..haha..da lame borak2...mamat ny blagak jugak..die blagak la yg skolah die tu budak n kwn2 die best2...pastu plak...blagak ngan ragby kebangsaan die tuh..hahah..tp,x kesah sgt r ngan die..bukan knal sgt pown...yg akhir2 tu past yg x bleh blah laa...die mintak number phone aku..aku x kasi...pastu,dgn x taw malu nye die...die tinggalkan number phone die n suh aku save..hekhek!nak ngorat la tu!!ahhaha...

No comments: