Tuesday, May 10, 2011

NABIL, lepak lah .

memandang kan hari takde sape boleh amik aku balik dari kerja, fathi dah ready orang suruhan untuk tolong amik aku :P thanks, nabil amik aku dari tadika hari ni. dan aku teman die pergi pejabat pos seri kembangan untuk renew lesen P dia. haihh, bertuah lah kau ~

malang menimpa, lesen tak dapat direnewkan begitu sahaja. so, die ajak pegi minum2 dulu sebab belum terasa nak balik lagi. kami pun pergi ke jusco untuk lepak bersama irsyad di sana.

wei, korang ! tahniah atas kehebatan korang :) berjaya pergi temuduga, and tak sangka en sesakai sakai nabil pun temuduga berjaya :) haha. aku betul lega lega sangat sangat kau dapat uitm dengan course yang kau dpt ni . kau tau en, bila ckp psl maktab tu, muke aku jadi macam mane ? HAHA. aku tak dpt bayang lah kau jadi cikgu pulak. tak nak arhhh :P anyway, congrat sekali lagi *mcm kau dpt bace je semue ni :P

cerita HEBAT kita. abaikan :) kedudukan seri 1-1 okay ! beli beli, Assalamualaikum :)

No comments: