Friday, December 17, 2010

sleepover ;D

seronok. dekat rumah Azalin :) korang semue , terima kasih untuk kunjungan kali ini :) saya rase gembira gile dapat keluar sama sama. maaf jika terdapat sedikit kekalutan, salah faham, atau layanan yang tidak menyenangkan atau apa apa yang tidak memuaskan. saya harap korang semue pun gembira sangat jugak macam saya rasa ;D gambar atas ni tidak menyeluruh ye. ramai lagi yang takde dalam gamba .

hari pertama
bangun pagi sangat dan terus bersiap siap pegi midvalley. tengok wayang cerite sosial network. cerite die, aku tak berape nak minat sebabnye bosan sikit :P tapi yang lain2 suke je. haha. anyway, hari itu seronok sangat. kitorang jalan2 dan aku sekadar teman saja mereka sume shopping baju, kasut, beg. haihh, banyak gile! lepas tu, ada pergi MPH dan secret recipe. penat gile kut hari tu. kami balik petang tapi sampai rumah malam jugak lah. kenderaan nye, kereta-rapidkl-ktm :)




hari kedua
penat semalam tak habis lagi tapi bangun awal lagi dan bersiap terus untuk pegi time square pulak :P dekat times square, kitorang main dekat COSMO WORLD ;D











masuk cosmo world paling best kut. neddy dah muntah muntah, aku dah pening2. air mata asyik gugur je. tapi, nadiah, shima, dina, dengan kinah masih hebat bermain ! penaat sangat menjerit dan menahan ketawa. HAHA.


lepas habis main. kitorang makan2 dan gerak pegi bukit bintang pulak untuk sambung shopping :P huihh, ramai dan bertambah penat berjalan. mase balik ramai sangat orang dah lah tunggu LRT nye lame gile. so, kitorang sampai rumah malam sangat :| kenderaan pada hari itu masih lagi kereta, rapidKL, KTM dengan LRT.

hari ketiga
cadangnya mase pagi ni, semue nak pergi jogging. tapi, disebabkan tido memanjang. semue jogging dalam mimpi saja :P so, tengah hari tu, dorang ni semue jalan kaki pergi giant. gile tabah dalam panas terik matahari :P lepas makan tengah hari, kitorang pun start kan perjalanan ke rumah amsyar. ade buat Barbeque. sampai dekat KTM batu 3. amsyar amik naik kereta. die drive. woahhh :O kagum kagum. mama die masak betul lah sedap sangat. mase hari tu seronok sangat. macam macam berlaku.

ada yang berborak borak, ada yang main bola, ada yang bakar bakar, ada yang buat sandwich, ade yang main game, ade yang bace novel, ada yang *banyak lagi yang ada* :D






so, mase balik tu dalam pukul 11 lebih kut, parents amsyar yang hantar balik rumah. dekat rumah aku, lepak sekejap untuk berborak borak. begitu lah hari itu.

hari keempat

plan hari pergi sunway piramid pulak :D so, pagi2 dah perhgi dengan bantuan kakngah. die yang hantar kitorang ke sane. tujuan ke sunway hari ni untuk main ICE SKATING ;D




da jumpe lah orang orang ini main jugak. jejake jejake yang turut ada : fikri, amsyar, aiman, alif, adib eyzmir. permainan yang hebat ! cehh, mule2 masuk kaku je, awal awal dah jatuh. lame2 saat2 last tu, macam da pro je. selit sini sane :D dina lain cerite, hanya berdiri sahaja da berjaya jatuh 21 kali :P seronok seeronok :)




kemudian kitorang berjalan jalan dan berjalan jalan lagi. balik awal sikit hari, petang dalam pukul 6.45 dah sampai rumah :)

***
hari ni, semue orang dah balik rumah dah tinggal aku sorang saja :P thanks untuk semue yang datang. saye gile rase seronok untuk minggu ni dengan korang :)

No comments: