Wednesday, December 29, 2010

METRO DRIVING ACADEMY part 1

assalamualaikum :)

hari ni aku bangun lambat dan terlambat lah kan nak pergi dengar ceramah lesen kereta tu. so, aku bersiap dengan laju gile maka aku macam selekeh lah kan. seperti biasa, cara siap laju2 ialah mencapai baju pada lipatan teratas dan seluar di lipatan teratas. kau bayangkan lah. baju warne merun, seluar warne coklet, tudung warne hitam dan kasut warne biru2. HAHA. gile tak senonoh :P

dalam bayangan aku en, aku boleh je pakai ala ala selekeh sikit2 pun sebab takde sape yang kenal aku KONON nye. lagipun, tujuan datang nak dengar ceramah je en. hishh, tak sangke pulak aku ni dikenali sangat. ramai lahh yang kenal aku sampai aku tak teringat mereka :P kawan kawan aku pun ramai. ada amirul, sara, izatty. haha ! sakai punye fathia :P

aku berdiri di depan pintu, seorang lelaki menegur aku. aku rasa die cool. kami dah jadi rakan berborak. lagak aku macam seorang yang peramah gilaa ni. 'kah kah kah'. mungkin die bosan kut dan terpaksa lah borak2 dengan aku sebab umur die dah besar berbanding org lain .die study amik cullinery. aku rase die cool :D

orang kata, ceramah lesen ni bosan. bagi aku tak lah berape nak bosan. mungkin sebab penyampai nye yang kelakar sangat :P tapi, setengah jam terakhir aku dah mengantuk sangatttt. ouhh, aku kene study untuk test computer tu hebat2 ! good luck fathia :)

2 comments:

muzil said...

bile test kmptr ? hehe. sye pun xstdy lg tok test tu. tktnye. hehe

fathia azalin said...

sy test kmptr isnin
sy study yang 500 soalan tu je.
insyaAllah, boleh ! ;D