Tuesday, December 21, 2010

kebosanan yang membunuh jiwa raga

jangan percaya pada title di atas :)

cuti memang membunuh. memang bosan gilaa lahh. bosan ? tak bosan sangat aku rase sebab jadual aku memang dah pack setiap hari ? iya ke padat ? sebenarnye tak sangat. haha. disebabkan aku rase *buat apa apa pun bosan* dalam cuti2 macam ni so macam macam aku buat.

haha ! kelakar. sebenarnye dah banyak sangat aku tulis2 untuk post dekat blog ni. tapi, semuenye, aku save untuk draft sahaja. tak publish. entah lah apahal, makin hari, makin aku tak tau dah nak cerite apa. bosan. idea tak de. macam sistem pemikiran jadi lembik. haha, ape ni ?

dalam hati aku kate en, aku dah tak sabar nak pergi PLKN. yang ni memang betul2. sebab aku dah tak sabar nak pegang M16. haha, tade lah. merepek gila. hari2 buat bende yang sama dekat rumah. so, aku asyek fikir pasal PLKN je en. lame lame jadi tak sabar terus nak jumpe kawan baru, pengalaman baru. nanti banyak sikit idea nak tulis dekat blog. mase tu, akan ku share kenangan terindah bersama. HAHA ! aku indah indah belaka.

kesimpulan : entry kali ini macam banyak gila 'HAHA'. nampak macam bosan betul2 gile en? :P

2 comments:

Lin said...

Ibu tahu macam mana nak hilangkan kebosanan
1. Tolong ibu menjahit
2. Tolong ibu mengemas kat bawah
3. Tolong ibu menanam pokok kat luar
4. Jum teman ibu pergi pasar
Maka akan hilangklah rasa bosan....

fathia azalin said...

ermm ? hehe