Saturday, October 23, 2010

bermain main summit :)



dengan sehelai sepinggang. ibu babah aku ngan nisa tido dekat hotel summit. aku rase macam pelik je tido untuk satu malam yang singkat saja haha :P saja2 je ngada2. aku memang agak bergembira sakan kut. sampai je lepak2 dalam hotel dan terus lalu shortcut pegi shopping complex summit tu untuk bersiar2.

maka, dengan tersempaknye, terjumpa anak2 azhar sedang bersama2 bergembira. ceh ceh. semangat je terserempak ;D jadi, aku memang lapar masa tu, tengah cari makan. kitorang dah tak tau apa nak makan. pun singgah lah kfc. makan dan makan. lama lama borak mereka adik beradik pun pulang. tinggal kami adik beradik pula :P

syok jugak r duduk sini. wei banyak sangat cerite ni. tapi, aku malas lah dah nak cerite sebab aku tak packing lagi. nak kene siap2 untuk balik sester. tapi, seronok jugak balik kali ni..

No comments: