Thursday, September 16, 2010

midvalley ;D


plan plan plan OK jadi ! kite keluar pegi midvalley semalam. aku pegi sorang je ke sane. pastu, jalan2 sorang2 dulu cari barang. jumpa lah shima dengan amsyar dekat MPH. shima bawa junior yang lebih tinggi dari kita org ;P lepas tu, aku lapar sangat ni. tak breakfast lagi. kitorang pun bergegas ke food court terdekat ;D makan makan makan. jumpe adik amsyar, ajak dia sekali main bowling. saat memalukan apabila tidak terjatuh pun pin pin itu haha :D maluu arhh. aku memang seorang yang 'mengalah'. takpe, kasi kau orang menang. shima hebat sekali. tapi memamg awak hebat pun dari dulu lagi :P mase ni, alif dengan wan dah sampai.

amsyar balik awal, lepas kita semayang2. pegi lovely lace, cari air freshener untuk mama amsyar. ouh ouh happy birthday mama kau, amsyar :) HAHA. birthday mak die ari semalam . lepas tu kitorang semue jumpe hairul dengan kawan dia, tengah makan.


toy city :D


bowling :D

kitorang pegi toy city dan main main. main bowling lagi sekali selepas berjalan2. sekali lagi aku mengalah :P ceh ceh, takpe2, kau orang strike lah. aku strike lain kali je. macam ni lah mengalah die. apa hal entah bola tu, bajet2 tengah ke longkang jugak kau pergi. shima menunjukkan belangnya lagi :D hairul menang juga akhirnye ! lepas tu, kita pergi gelato, makan aiskrim. dan sampai situ saja :) kitorang berpisah dan pulang.


ucapan : terima kasih semua, saya cukup gembira :D

aku balik rumah je, dorang semue mintak apa barang yang aku beli. padahal aku tak beli ape2 pun :P jadi, aku kasi lah, bookmark yang aku ambil free dekat midvalley tadi HAHA

S -kakngah
A-aku
L -nisa
E -along

sama sama ;D

No comments: