Thursday, September 2, 2010

exam&puasa

sahur, berbuka, sahur, berbuka. lagi berape hari je nak raye. tahun ni, tak rase sangat lah nikmat puasa tu. memang rugi gile lah. mane taknye, bulan puasa memang full exam. trial SBP dengan trial JPNT. hurmm, modal kata2 dah kering gile. terase malas nak berkongsi result aku.

nasib lah aku ade jugak tengok jejak rasul. haha. baru lah terase macam puasa sikit :P

sahur aku tahun ni tak full. aku banyak kali tertido dan tak terbangun. berbuka tu, alhamdulillah, mesti lah full kan! dah makan :D

puasa dekat sekolah tahun ni boleh lahh, banyak kali jugak jalan kaki pegi bazaar. makanan kat bazaar pun agak menjimatkan duit aku sebab tak banyak makanan yang dijual. so, kirenye, aku banyak pegi bazaar dan membawa balik banyak makanan, sumenye adalah tempahan dari orang2. haha. ye lah, nak beli tak de duit, tolong belikan saje :P

exam time puasa boleh tahan lah, aku tak rase lapar sangat mahupun dahaga. mungkin sebab fikiran tu tumpu exam je kut.

weii, bengang gile rase duduk depan skali mase exam tu. tak boleh belah je, akibat pelajar pandai sangat, lalu lalang amik kertas. bertubi2 pulak datang. haha, aku pelik, korang makan ke kertas tu ?

pandang kiri, jian jawab paper laju gile, relax and steady, sempat tido. pandang kanan ,yusuf. dasyat top student. duduk sebelah aura tak sampai lagi tu, jauh sangat jarak meja kite. pandang depan, cikgu tanda paper semalam. gerun2. psycho mengelilingi aku.

aku berbisik sendiri ; agak agak bile aku nak psycho orang pulak hah?

No comments: