Thursday, July 1, 2010

updated :)

birthday pahri hari ni :) aku agak berbangge sebab aku lah yang yang first skali wish. hahah! macam semangat gile je, sebab aku call 2 minit awal. dush dush *malu betul* tapi, tak malu sangat sebab bese je aku rase senanye. haha. so, ade lah borak2 skejap. tak lah skejap dalam 3omin dan tergadai lah RM7. tapi, aku tak kisah pun, sebab aku rase macam terkaye sekarang :P hurmm, macam bajet2.

so, pagi tadi aku bangun lambat sangatt dalam pukul 6.30 macam dan sah sah lah kan termiss pegi surau hari ni :( *ouh, dimerit lagi* gile dimerit sikit sekolah ni ouhh

yaa, aku nak cerite ini sebenarnye :

KLINIK
kan pegi camping hari tu, jari kaki ibu tercedera. sakitttt sanggaaattt. so, dah agak lame aku menahan kesakitan, aku pun pegi lah klinik baru2 ini. ouhh, memang mase tu iman aku sangat dicabar dan ternyata iman aku memang kuat! tunggu gile punye lame tahu tak ! dah tu plak, dokter tu just kasi ubat tahan sakit dan antibiotik. mase tu tibe2 aku terase bengang. haiyaaa.. itu je? dah lah, ini first time aku ngan kinah datang hospital tu. ke hulu ke hilir cari public phone sume dah hancur rosak rosak. mase tu betul2 terase handphone sangat diperlukan ! dah tu, yang lebih mencabar lagi bile KFC sangat dekat dan public phone yang terdekat adalah betul2 depan KFC. fiuhhh, mase tu aku puasa, iman memang tergugat gile2 lah. dah dapat call cikgu rozazat tu, kitorang pun mintak lah izin "cikgu, boleh tak nak beli KFC?" maka, berbuka lah aku dengan KFC. haha ! *semangatt gile kut* :P the end

seminggu yang sunyi.
seminggu ni 40 orang pelajar yang hebat2 sume dah pegi sekolah2 hebat (saser, seseri, intergom, sbp rawang, asis) shima dengan syaza dah pegi jugakk. aku terase kurang tempat bergantung untuk bertanye ** dasyat. rindu jugak lah dekat dorang. rase sunyi betul, kelas sebelah kosong jee.. haihh, macam pelik sikit.

ouh, hari ni aku macam frust sikit :( sebab balik sekolah je, aku terus tidooooooo sampai 6.30 petang. tanpa menyentuh buku langsung !

No comments: