Thursday, June 10, 2010

wednesday

hoi hoi hari ni aku bangun pagi lambat sangat. tak macam pagi pun padahal semalam nye aku tido awal. aku try tido cara yang di ajar oleh seorang kawan dengan membelek2 buku sambil baring. ternyata cara tu memang hebat sebab dengan serta merta tak sampai 5 minit aku dah tak berada di dunie yang nyata. haaa.. terima kasih lah kawan.

kirenye bile aku dah bangun tak berapa nak awal, aku start kan hari ni tepat pada jam 1.05 minit. hee.. aku bangun terus ke depan laptop aku ni dan online sebentar untuk tanye khabar berita dunia di luar sane. lepas tu baru lah aku ke toilet dan buat ape yang patut tak termasuk mandi dan dapur menjadi destinasi seterusnya sebab aku rase lapar gile tido malam tadi. lepas tu baru lah aku mandi :P

lepas tu, aku start buat homework yang dah berape hari entah aku tangguhkan dan tak tersiap siap atas sebab kemalasan yang melanda aku ni tak berpada pada. tapi sampai sekarang pun homework tu tak siap siap lagi sebab aku tak tau macam mane nak buat. hehe.

selain daripada aku buat homework hari ni aku dah tak buat ape2 lagi selain makan dan online. aku sempat tengok youtube video yang boleh mengembalikan spirit :)

haihhh kesimpulannye, aku memang tabah harini kerana berjaya mengharungi kehidupan yang bosan :) hee. bye bye

No comments: