Sunday, June 13, 2010

jogging :)



semalam dah janji dengan alang nak pergi jogging pagi2 dalam pukul 6 kire kejut die lahh. tapi, dalam pukul 6.30 die call. ohh, aku tak terbangun rupe nya! haha. dan nasib lah die call aku :D

dalam pukul 7 dan lebih2 alang dah sampai rumah tapi aku masih tido. haha. nasib lah alang tak marah. die gelak2 je suruh aku siap untuk teruskan matlamat kami xP so, mase dalam perjalanan nak pegi sane aku sangat mengantuk. sampai nak lari pun aku macam mengantuk sangat. tapi, bile dah start lari. semangat kembali. berpeluh gile jugak. tapi, macam biase lah aku lari sorang2 sebab hydeel ikut so, alang terpakse lari same2 hydeel dan baby :)

dah lame tak rase lari macam ni. bukan senang nak lari macam ni dekat sester. jarang sangat nak berjogging dah :P nway thanks alang untuk hari ni :)

No comments: