Saturday, June 12, 2010


ini surat laili. tapi aku baru bace sebab adik aku baru bagi. tapi, aku sangat sure bahawe surat ni dah lame ade dekat timbunan buku adik aku tu. mesti korang tak dpt bace kan surat ni? sebab tulisan lali kecik sangat. tak pe, biar aku bacekan : hehe

to : fathia azalin binti azami

ke hadapan fathia yang ku kasihi.. HAHA. formal-formal pulak :P how are you haa? hope you good good vary goodlah eheh. kertas laili ni special dan comel sikit, tak macam kertas lain yang putih dan berline biru semata mata haha. hope you will smile reading this letter :D ermm, sambil sambil tu laili nak cakap yang laili juara pidato! hahaha.. dan ada kisah lawak yang benar telah berlaku. macam ni kisahnya, pada pukul 2.30 pagi yang hening, ayah laili tengah nak tutup air-cond bilik laili, sekali bila masuk jeng jeng jeng. dia nampak laili tengah mengigau sambil berdiri sambil berpidato =.=' haha ! kronok betul kalau macam ni. fathia bayangkanlah sendiri gaya laili macam mane, haha. oklah, sampai sini saja coretan saya.

"persahabatan bagai kepompong"
(lirik lagu indon) :P

to : nurul laili binti rosli :) *baby yang kasitau*

thanks laili :) tahniah menang pidato eheh! sy cukup kagum dan baguuss! dan sy bukan setakat tersenyum bace surat ni malah sy gelak kegembiraan membacanye :P

die kelakar kan?
HAHA

No comments: