Thursday, May 27, 2010

berpeluh

semalam paper physics. hurm? dasyat betul. nak jawab exam tak de lah menggunakan pergerakan yang banyak. berlari mahupun berjalan atau bergerak ke ape ke kan. tapi, aku berpeluh sangat dahsyat. macam baru lepas main basketball. menitik nitik. sungguh ! penat gile lah!

tadi baru habis paper add math. lagi dasyat berpeluhnye. kalau perah baju, boleh dapat dalam 2 baldi ! haha *saya harap semue orang tak percaye kerana ini hanya sekadar gurauan semata mata*

hari ni aku puasa. tapi, entah tak tau lah kenape lapar sangat tak macam hari puasa yang selalunye. mungkin penat menekan calculator kut ! tenaga jugak tu.

ouhh lupe. laptop ni tadi mintak dekat cikgu rozazat. nanti kene pulang kan semule. aku amik sebab nak lepas gian je ni. dan sekarang aku tengah online dekat DEPAN ni ! syok lah. angin sepoi sepoi bahasa. heh heh memang online secare terbuke gile ni.

ini penting !

AKU RASE AKU DAH KEMBALI NORMAL
fikiran semakin waras
sebabnye, dah beberape minggu aku kemurungan kut!
tapi, hari ni dah boleh rase ok sikit! :D

1 comment:

Lin said...

yelah...sebab dah boleh on9....