Sunday, February 14, 2010

dunia luar yang berdekatan

siap siap lah kami bertiga untuk keluar bersama mashitah, fariza dan nabil. kitorang nak pegi the mines untuk tgk tooth fairy. tapi the mines lopek sangat, tooth fairy tak de dekat situ. so, yang ade pun lu pikir lah sendiri. hurm, jalan cerite yang agak best sebab sedih tapi kelakar! ahha. tapi, boleh lah. suke lah jugak aku tengok :)

ouh, sebelum kitorang tengok wayang, semayang zuhur dulo. then, makan mcD. aku lapar gile kut! haha. sebab aku makan banyak sangat :P dan aku jugak turut rase sangat mengantuk sepanjang hari ni.


gaya perempuan :D

lepas tengok wayang. kitorang smayang asar dan lepas tu jalan2. mase tunggu fariza dengan baby habis semayang. aku dengan mashi duduk dekat luar. sedang kami khusyuk2 duduk kan, datang seorang budak lalu depan kitorang. die cakap dengan kuat "eihh, muke die macam faisal tahir lahh!". mase tu aku ngan mashitah saling pandang memangdang.. sejurus itu, lalu pulak seorang abang berambut panjang. haaa, sekarang baru kitorang faham ape yang budak tadi maksudkan. hahah! kelako bebenor. org2 yang berhampiran sume nye ketawe :P iye ke macam faisal tahir orang tadi tu :P

kitorang berenti sekejap minum2 dekat sebelah fruit land tu. hermmm, memang sangat rancak kami berborak :P



so, selesai berjalan jalan, kitorang pulang. berjalan kaki ke KTM serdang. wahhh, kami sangat tabah!





saya sayang mereka semua lahh :)

No comments: