Monday, December 21, 2009

today is monday :)

assalamualaikum :)

bile aku bangun tido siang tadi tibe2 rase semangat sangat nak buat folio :D hebat en? tapi, ibu terus ajak pegi warta nak tengok baju2 muslimah dekat sane. haiiihh, mesti ade je halangannye bile aku nak buat homework. tape, at least niat tu sudah ade. aku siap dah pegang buku sume. cume tak sempat nak taip je :P

so, aku, nisa, and ibu pergi warta la siang tadi. (teringat shima, serius!) kitorang cari. haa, berbaloi la jugak kalau dah beratus2 habisnye. HAHA

lepas tu, kitorang pegi makan. alaa, ade kan tempat makan depan tu yang besar tu (shima mesti tau) yang ni lagi satu, mesti ade je halangan. aku kan sedang hindari makanan sekarang :P so, kitorang nak tak nak, makan situ jugak sebab bau saja tidak memadaie, kene makan jugak nih.

abang tukang amik order tu garang gile tau. terjerit2 ngan aku. aku jawab slow2 je :) dah tu, die blah. then, datang balik. die tanye aku dengan nada yang tinggi "tom yam ape tadi?" haiihh, nak aje aku cakap "sabar bang, cool2! tarikh nafis dlo, haaa.. katakan slow2" :P tp, tak baik r. aku faham tu, mane r tau, die pressure keje situ en. HAHA

Photobucket Photobucket

aku makan tomyam dengan minum ABC, haiihh (naik 0.5 kg) , ini serius!

1 comment:

Shima Hishamuddin said...

haha sye pegi jugak smlm tp mlm2 hahaha kdai mamak en? hahahaha