Wednesday, December 30, 2009

im working !

assalammualaikum :)

aku sepatutnye ke sekolah hari ni untuk jage koperasi. tapi, aku rase tak boleh bangun dari katil. so, aku sambung terus tido. entah, rase malas sangat nak pegi sekolah. haihh, semalam aku terima tamparan hebat dari seorang sahabat *hanya hiperbola* kata kata die sangat pedas bagi aku membuatkan aku terasa sedikit :P yeaa, tibe2 buat aku tak boleh tido memikirkannye dan terus tak terbangun pagi nih.. haihhh, tak pe. lupekan saja.

aku terbangun pun disebabkan handphone ringing dari kakngah. die suruh bersiap sebab kami ade tugas **** so, aku pergi lah bandar kinrara siang tadi. buat kerje dekat bees pharmacy. biase lah akhir tahun, mesti kene record balik, kire stok sume tu. penat sangat sangat!

cube bayangkan...
semue barang dalam kedai tu perlu dikire dan dicatitkan. ubat ubatan perlu dikire sebiji2 tablet tu. pastu, nak kene bungkus. nak kene bermain dengan code2 yang kurang jelas. dan banyak lagi

fiuhhh, memang penat lah. semue sakit, pinggang, tulang buntut, tangan dan kepale. haha. aku telah melangsaikan beberape buah almari. kire macam banyak lah jugak :P bukan nak bangge, tapi, inilah hakikat. hee.. *seakan akan seorang pekerja yang berdedikasi*

bukan ini sahaje, ingin sy berbangge di sini :
"sebenarnye banyak lagi"

kakngah gaye pekerje yang komited
dalam 'senyum sepanjang mase'

banyak2 sangat kerje *sigh*

jejake yang turut bekerje

pukul 10 mlm tadi baru kitorang balik. rase penat betul :P itu pun, tak habis lagi kerjenye. chow chow. esk pagi keluar lagi untuk .... *tunggu esk baru cite sebab tak tau lagi esk ape jadi :P

No comments: