Wednesday, December 23, 2009

banyak title !

assalamualaikum :)

hye korang korang semue. actually banyak sangat aku da miss nak cerite sini. tapi, tak pelah aku abaikan saja.. sebab aku rase macam tak de mood sangat nak cerite. entah akhir2 ni agak pelik rasenye :P takde contact dengan sesiape pun. sebab aku rase malas sangat nak berkomunikasi dengan sesiapa. haaa..

semalam, tak boleh tido betul2. walaupun, aku sudah baring dalam kegelapan tapi, memang boring sangat. so, aku try ingat name2 manusia yang tido lambat. mashitah, handphone sedang tiada. so, aku msg nadiahbs. hurmmm, terkopak jugak kedit aku :P maxis ke celcom sangat mahal memandangkan aku tak gune line *baru yang murah itu! ahha. heyyh, kitorang dah mule rancang untuk next year punye plan ***** baik punyee. die sempat ingat kan aku tarikh bufday die yang sangat awal tu! ahha

tade ape yang berlaku sangat hari ni, melainkan aku kakngah and baby ade kan sedikit senaman. penat betul.. then, malam teman ibu pegi beli barang dapur dekat jucso. kitorang beli banyak buah! sebab menu makan masih tidak berubah, buah buahan dan sayur sayuran + telur :P dan kadang2 kitorang curi2 makan besar besaran bersame same :D

good news for today - kakngah sudah pass ujian memandu. so, die akan dapat lesen P :) tahniah!
bad news for today - EE sudah failed ujian ape ntah untuk motor. so, die tidak akan dapat lesen L lagi :( cube lagi! chaiyok2!

aku on myspace tadi. ade new tagged photo from amsyar. die sangat lah murah hati kann..

caption : BF tiya

memang amsyar suke cari pasal dengan orang. so, aku ade tagged die balik tadi :) aku pun bermurah hati la balik kan kan..

caption : GF amsyar

cool gile gf amsyar nih! hawt r. memang cun sangat2! hehe. itu saja untuk hari ni

mood : muram

sorry jika bahase untuk entry ini sangat membuatkan anda tidak faham

No comments: