Tuesday, November 24, 2009

MIMPI

aneh. aku pelik. semalam aku ade dekat sester. kat sane sumenye form5.. ye ar , dorang tengah ambil exam . tapi, tym tu sume dekat dewan makan. aaku tengah bratur ambil makanan. tp, aku beratur tempat lelaki sebab tempat perempuan full. malangnye, makanan yang aku ambil tu adelah last. yang lain sudah habis. tibe2 datang abg aiman. die tgk makanan da habis. aku kesian dekat die. so, aku tibe2 je baik hati kasi makanan aku dekat die. die pun ambil dan tersenyum lalu blah dari situ dengn satu lonjakan kegembiraan.

membuwatkan aku bertambah pelik lagi.. tibe2, dekat sane ade mashitah, pahri, nabil,ee dengan fadhil. aneh.. aku cube berfikir dengn lebih lanjut. tibe2 fadhil buwat bahase isyarat dekat aku. macam2 gaye die buwat.. tapi, malangnye, aku tak faham ape2 pun. aku tercengang tengok die. jadi, aku buwat bodo. tibe2 pulak. datang pahri, die tanye aku, kenape ade dekat sini? aku bertambah pelik lagi!!!!!! asal tanye aku plak! aku la patut tanye korang.

situasi menjadi pelik lagi apabila, kite semue dekat pantai. dalam imeginasi aku, itu pantai batu buruk :P kat situ ade neddy dan ramai lagi. tapi, yang aneh nye kali ni. semua pun tak mandi. kitorang duduk bertentangan tengok air. ape kejadahnye? tibe2 amsyar terjun dalam air dengan mengejut.


aku terbangun dari tido. aku tgk jam dah pukul 1.45pm. ya allah, lambat betul aku bangun. teruk btul. ermm,macam tk boleh blah je mimpi aku td. bodo2 je. HAHA

No comments: