Saturday, October 17, 2009

midvalley




keluar keluar. hari ni fathia keluar :) dengan mashi, baby, fatimah, nabil, fadhil, EE, alif. pegi Midvalley ok, kitorang naik rapidKL pegi KTM Serdang. tunggu sane punye la lame gile. train tak sampai2. bile dah sampai tu, kitorang terpakse tunggu next train coz train yang first tu sangat la pack macam ikan sardin lemas dalam tin! sampai ade due pak cik tu terdesak sangat nak masuk, sampai tersepit sepit dekat pintu. sian die. fathi, fadhil n nabil mogok! mereka buwat perkara yang tak senunuh terhadap orang yang dekat dlm train tu. haha. fadhil la captain die :p ok, tym dekat sini jugak berlakunye sesuatu yang memalukan. nasib baik, seorang yang maybe tau ape yang memalukan tu just diamkan diri. thanx :) aku harap kau tak menceritakan kpd orang dan lupekan je kisah yang dah berlalu :P haha


ok, so, last2 kitorang sampai jugak dekat midvalley. memang keje cari mask je. dan beli mask untuk aspuri night tu. harga dah ok. rm5-rm15. tapi, aku takut takde orng nak beli, lagipun, bajet yang aku ade sangat sikit. so, aku beli 6 je yang lain2. lepastu, cikgu nurlina ade jual yang murah gile. tapi, aku tak tgk lagi macam mane. esk baru nak pegi tgk. tapi, aku takut pulak kalau sume tak nak beli, ye ar murah sangat. hanye rm1. mane la tau, dorang tak nak beli pulak dah. so, aku patut belikan yang mahal ataupun yang murah? bantu saye buwat pilihan dengan segera!


beli dah siap beli tu sume, kitorang pegi tengaok wayang. dijah pulk baru datang. nabil and fadhil dah balik, coz dah malam. mak marah pulak :P ahha. tgk cerit kartun makanan! hahah. best la jugak. sangat kelakar dan mengiurkan. namun, aku masih, ragu2 tentang mask tu sume :P


so, dalam pukul 9 lebih macam tu baru sampai rumah. agak lambat sebab dijah tersalah beli tiket train. haishhh

No comments: