Thursday, September 24, 2009

sogo, KLCC

heyy yaa. semenjak kite macam dah lame tak bermesre, aku rase teringin nak bermesre pada entry kali ni. hik hik. ok, aritu aku pegi sogo, klcc. kami berjalan jalan di sane. sefamily tapi tanpa babah dan bersame alang kami menuju. dengan hala tujuan, kami mengorak langkah :P ehh, kisah ni sebelum raye ye. ape kejadahnye pegi kl selepas raye. hee.. dan!!!!!!!!

saye nampak fikri tengah duduk!
dan saye rase itu bukan beliu, tetapi, setelah saye investigate, ceh, mane de pun, lalu depan die, barulah saye sedar, memang sah, tidak salah lagi, itu memang fikri, sedang duduk, menekan butang handphone sambil menutup telinga nye dengan headphone ( jika tiade kesalahan).
fikiran menyinggah di kepala :
kadang kadang rase bosan jugak jumpe mamat ni, haha, dalm PRS jumpe, tym kayak dulu pun jumpe, ni tym aku kat kl, sedang bersuke rie bersame family pun nak terjumpe jugk' . ni memang tak boleh jadi ni. jodoh benar benar nak menemukan kite. ahhaha. ini hanye sekadar gurauan ye, amirul fikri :P

ok, aku tegur die dulu, aku berdiri straight depan die, dan beri senyuman mengancam ;P haha. mane de. aku senyum macam bese macam aku senyum kat kambing atok aku kat kampung tu. pastu aku cakap 'weh' . die terkejut kut tgk aku pasal die terus berdiri cakap 'ehhh' haha. aku tak terkejut pun tgk die tym tu, sebab aku dah terkejut awal2 lagi :P pastu, kitorang cakap, dan aku sempat, bersemuke dengan mak die, pastu, aku cakap 'bye'

1 comment:

Shima Hishamuddin said...

haha ehh my twin laa. haha.
sye reda la ngn korg. haha.
haha
sen