Friday, September 18, 2009

camera, kau menyakitkan hati

ohh tidak. ini gila gila gila. ini semue gile. gile belaka. itu camera saye. banyak gamba dalam nya. kemane mereka menghilang. tiada tanda pemergiannya. aku keliru, aku runsing, bagai trademark aiman- 'aku kusut' kau pergi tanpa pesan. kau pergi dengan mengejut. kuharapkan kejutan! tapi, harapan seumpama kertas yang baru saja dibakar.

aku menangis atas ketiadaan mu. aku beristighfar. mudah mudahan aku dapat menerima takdir allah yang menentukan segala galanya. aku redha.

list list gamba
  • projek mega merdeka
  • outingg
  • makan2 ( lepak-ing at my bilik)
  • new look- hair cut
  • new look- new selendang
  • merdeka class
  • video classmate yang sakai sakai belaka
  • class matematik

dan banyak lagi sehinggakan membawa kuantiti yang beribu ribu.

p/s : kepade korang (rakan sester) yang nak gamba, harap maklum :(

1 comment:

nadiahbs said...

alamak,
giler hilang?
aish.
sayangnye gmr2 tu sume