Sunday, August 23, 2009

tarawikh

dengan banggenye aku nak cakap tadi aku pegi semayang tarawikh. pastu ade la ustaz ni kasi tazkirah sikit sikit. cite pasal akademi fantasia la, akademi al-quran laa and so on. lepas tu, ustaz tu kate kite mesti ade perancangan dalam bulan puasa yang mulie ni. so, aku da buwat perancangan aku ::
  • semayang tak tinggal
  • khatamkan Al-Quran lagi
  • turun berat badan
  • tolong ibu kendalikan rumah
  • tarawikh penuh
haaa... tengok je la nanti, berjaye tak aku ikut perancangan aku ni. bese lah. manusia biase seperti aku ni kan memang sangat terkenal dengan peribahase hangat-hangat tahi ayam :P

ouhh yaa.. balik semayang tarawikh tadi juga, aku telah bersua dengan zaki. aku buwat peace, pastu, die pun buwat peace balik. so, kitorang buwat peace secare berduet :PP

dan sekarng aku dan bosang dan dok tau nak tulis gone agi. hok ni skang, dok tanyo pahri (MSG), ptut buwat gapo. die dok suruh buwat' kad pose dohh.. hei annei! mu dok buwat' card untuk aku pong, dok aci ar gini. tak dok dalam perancangan :PP

P/S : jangan rase longhat t'ganu yang aku tulis ni sangat betul. kerane aku hantam sahaja

No comments: