Saturday, August 1, 2009

sekolah

hee.. sekali lagi aku kembali semule ke seri kembangan setelah tige minggu berade di terengganu. tym kat skolah aku agak kurang sihat. agak sedih juga :P ntah mengapa. hee

so, aku pulang saja. kesunyian melanda dengan tiadanya suara bibik tercinta. cehh, yo lah sangat! pening2 pun ade sikit coz masuk bilik je.. aku pun x pasti tu bilik ke fitting room. aku da agak ini semue mesti terjadi punye! baju bertebangan.. berkeliaran di merata-rata. haa.. x kesah la kan.

sekolah
esk nye aku pegi sekolah. agak syok juga. datang2 je, aiman da start kate aku gemok! kurang asam :P x pe lah.aku maafkan die coz ari ni ibu cakap ade ceramah israkh mijrakh kat sekolah. so, agak mendapat ketenangan :P da ade ceramah tu, ade ke patut ibu suruh datang sekolah pakai baju kurung. HA-HA. nasib baik x pakai. tym kat sekolah, banyak bende buwat, lepak dengan mashi, sya, khatty, cikin sume tu pastu aku sempat borak2 ngan cendria ( erkkk hee)... lepas rehat baru ade ceramah. dan ustaz yang kasi ceramah tu pulak merupakan ustaz yang same datang tym tahlil umah kitorang haritu. so, kitorang macam kecoh2 je psl da kenal ustaz tu. haha. ustaz tu mmg kelakar gile. syok syok. balik skolah, aku laili ngan baby pegi ABC. melepaskan giant! pastu, nampak pahri ngan nadzmi balik sekolah, aku sengih je la :)

No comments: