Friday, August 21, 2009

lantai berkilat :D

cehh.. mamandangkan sekarang da x de bibik. kesian aku tengok ibu yang tak henti henti buwat kerje rumah. so, i lend her my pair of hands :P dengan mengVAKUM LANTAI! :D

aku tak rase letih pun, tapi aku dapat rasekan berjurah jurahan titisan peluh yang mengalir. hahah. da lah ade satu ketike tu aku terjatuhkan\terbalikkan vakum. make, tumpahlah air vakum yang kotor tu. dan aku terpaksa membuwat tugas tambahan iaitu mop lantai yang aku tumpahkan air tadi dan ibu langsung tak marah. syukur alhamdullilah. lepas tu aku ade la jugak kemas2 rumah, basuh pinggan. dan hasilnye aku sangat berbangge dan gembira apabile melihat ini :

x de habuk! wahhh~
x de habuk juga :D
sini pun xde habuk lagi ;)
can u guys see betape berkilatnye lantai ?
hasil kerje aku dan ibu:D

sebenar benarnye...x de beze pun sebelum dan selepas.
ibu : suri rumah half day yang hebat :)
sangat happy hari ini.

No comments: