Thursday, August 27, 2009

jangan kidnap seliper aku!

rase macam nak je aku jerit "TIDAK" sebanyak yang mungkin kat depan surau lepas semayang tadi. mane taknye, satu2nye seliper yang aku ade buwat mase sekarang ni dah menjadi hak milik orang lain tanpa kebenaran!

hey, come on la pencuri seliper yang tak bertauliah di luar sana. aku tau kau sangat berminat dengan seliper roxy aku, namun, cuace baik, bulan baik ni, stop la kejap buwat aktiviti yang mungkar itu. orang kate, setiap langkah kau jalan pegi surau, pahale bertambah tambah tapi ape la kejadahnye, kau pegi surau pakai selipar bukan hak milik sdn bhd. mencuri itu berdosa, apetah lagi dalam bulan ramadhan ni :P

sangat sedih melihat aku balik berjalan kaki tanpa seliper. nasib baik la aku hanye perlu berjalan kaki ke kerete. cube bayangkan kalau aku balik rumah jalan kaki :P sangat dasyat ye korang! tak pe lah, aku nak lupekan saje cerite perit antare kite (antare aku dan si pencuri seliper) :P

hee. rase sangat kelakar bile aku macam orang bodo cari seliper tadi :P

No comments: