Saturday, July 11, 2009

tido

begini. pade waktu malam tadi, aku sangat2 la x boleh tido! so, aku ngan nisa tido kat sofa bilik ibu.(dalam perancangan kitorang mmg nak tido kat bilik ibu pun) baby da tido da time tu, aku tgk tv. then, dengar babah balik.(pagar berbunyi). aku buwat2 tido sebab x nak kene tido bilik :P hee. lepas tu, babah masuk je bilik, babah terus kejut aku suruh tido atas katil ngan ibu, aku ingatkan nak suruh tido kat bilik. aku pun buwat2 la amai2 bgn macam org baru bangun tido tu.. terus naek atas katil. lepas tu, babah kejut baby pulak, pastu die tido sebelah aku.. lepas babah keluar kejap. masuk bilik balik, die selimutkan aku ngan baby sebab aku ngan baby tido atas selimut. sian babah tido atas sofa. penat jugak aku buwat2 tido malam tu, pasal aku x boleh tido. aku terharu! :P

No comments: