Friday, June 12, 2009

rugby

oiiihh! tadi aku main rugby! bola bujur tu aku baling pusing2 :P sengal je. tym tu baru lepas kakngah maen ronda2 naik kereta. bese r, org tak lepas memandu kene main round2 kat taman rumah je dan mesti beserta orang pakar di sebelah :P poyo poyo je. lepas rehat2 kat dalam bonet belakang kerete ibu, nampak fathi masuk naik moto tayar depan pancit. slow macam siput! haha beserta ngan die punye skate n bola rugby yang aku tidak tahu kepunyaan siapa. maka, perasaan hairan menusuk kalbu. bodo bodo je ayat aku :p so, fathi pun kate bola nadzmi.

ouhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

nadzmi punye bola rugby. haha. sangat panjang ohh aku ketike itu :P so, aku pun main dengan khusyuknye bersame fathi. walaupun aku x reti main, bese la aku kan mmg suke main sume bende dengan hantamnye. dengan menggunakan kepakaran dan kemahiran aku bermain.. nasib aku sangat baik kerana bola yang aku baling sangat tidak tepat pada sasaran. ade baling sikit lagi nak kene alang. wah!! sangat bernasib baik. lagi satu balingan, sikit lagi nak kene kereta. nasib baik fathi tangkap. lagi lah aku sangat bernasib baik :P so, hari ni aku telah mengeluarkan peluh! walaupun sedikit. tangan sakit tahu!

No comments: