Wednesday, March 18, 2009

yeah BK yeah!

pagi2 lagi aku bgn tanpa gosok gigi, mandi dan lakukan ape yg patut, aku terus online! dalam pukul 1.30 tgh hari td aku bertolak terus pegi rumah khatty! die buwat makan2.. wahh.. syok makan spaghetti masin ^^ hee joke2. baguih la. org kate kalau makanan yg kite masak tu masin, ade org nak masuk meminang! ahha borak punye lame! ye la, da lame x jumpe, gitu, sumorang nak cakap! tu belum lg kalau ade hazman :P selepas bercerite panjang. aku ngan mashi bergerak pulak menuju ke rumah zaf! sememangnye aku sangat merindui zaf yg banyak cakap itu. kat rumah zaf, kitorang jumpe pulak ngan baby n imah :P pastu, tgk cite wild child. best! x de bende sgt jadinye, dorang banyak cite bende2 yg jadi kat sekolah. masing2 menceritekan kisah secret admire dorang! maka, aku jeles psl aku sorang je yg diam dan tiade secret admire saat2 sekarang ni. ahha. kureng-ness! ni yg jeles! dorang cite psl irfan la, fadhil la. walaupun, aku x knal fadhil tu yg mane, aku buwat2 kenal je :P selepas ini, ingin ku tukar link blogspot ni. sape yg ingin terus mengfollow, sile la tanye link baru aku nanti :))

No comments: