Saturday, March 14, 2009

3 cengal

wahh.. rindu r sama ini blog.. ouhh yaa.. happy holiday kepade diri aku sendiri. x lupe kpd auntie yg duduk sebelah aku kat dlm flight smalam. die nak gi bercuti kat sabah tu bersama family tersayaang. ahah. kami sempat borak2. aku bosan gile tau! ehhh.. ok, balik sekolah aku terus pegi sekolah! seksyen 3 bandar kinrara tercinta! :P best best! aku gi ABC. tpkan, semalam kat skolah mcm kelam kabut sket. dorang excited nak cuti la tu. ahha seperti aku :P tahniah kepada fizi kerana kau akan pegi mengikut jejak yazid ke teknik shah alam tu. yg kalah bola jaring ngan kitorang :P hahha dan kpd fariza, semoge berbahagie dgn kau punye kebangsaan tu. hee sronok la kau! haa.. ni aku nak tunjuk gamba2 3 cengal yg aku rindu sgt. saje je nak letak bg mengingati balik dorang2 yg baru jumpe semalam :P

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

ni pictures tym last day aku sekolah sini :))

No comments: