Saturday, February 28, 2009

sincerely from my heart

aku sampai rumah je, aku terus makan ayam kuning yg bibik masak. mmg lazat. aku sampai x tido malam, coz terlampau excited nak gi SEMESTI esknye. pluss, mashi kate nak tido umah aku. so, dalam x buleh tido, aku tgk balik, ulangan arsenal lawan! rindu gile! lame x tgk bola goal2. haha.bukan tu je yg aku rindu, sgt serius, aku rindu gile rakan2 seperjuangan 'ku' kat semesti tu :P aku mmbayangkan hari aku gi sekolah akan jd hari yang paling best sgt2! aku x lupe dorang sgt2! tp, malangnye, hari tu, jd hari yg biase sahaje. kat sekolah, dorang tegur aku mule2, pastu, ignore. tp, aku faham, dorang kan tgh sekolah. fatin pun da nak pindah jugak. so, dorang pegi buwat party kat taman. mashitah x jd tido rumah. aku x call die malam tu coz, aku x de suare sgt2. angin je yg kuar dr mulut aku. suare xde n batuk. ntah mengape :P
  • thanx to asyikin n sara, sanggup dgr cite2 aku kat SESTER.
  • thanx to syafa, teman aku gi toilet
  • thanx to farid fauzi, satu2nye org yg msg aku dgn lamenye dan tanye kabar pluss sedih coz x dpt jumpe kat skolah semalam. haha. x jumpe kau r!
  • thanx to merul ngan kechik, coz cakap2 ngan aku tym aku bosan sgt tym kat sekolah smalam :)
  • thanx to shitah, coz cite psl riri. ahha
ok, aku da nak start kemas barang2. jap gi da nak gi SESTER semule. :(( bye

pesanan, dear friends-don't forget me.
entry yg bosan dan poyo2 je. ahhah

No comments: